roosa Iso simi

Viestien lukumäärä: 186 Join date: 26.03.2009 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla :)
 | |
Jonks Vähän isompi simi

Viestien lukumäärä: 85 Join date: 28.04.2009
 | |
roosa Iso simi

Viestien lukumäärä: 186 Join date: 26.03.2009 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla :)
 | Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Pe Toukokuu 15, 2009 2:08 pm | |
| | Jonks kirjoitti: | | Ite kun oon aika epäsosiaalinen ja sulkeutunut : D Enkä mä uskaltais puhua kellekkään |
Mäkin olin ala-asteella ollessani aika sulkeutunut ja yksinäinen, mutta kun menin yläasteelle niin kaikki muuttui (: Mä kyllä uskon että sä jollekkin uskaltaisit puhua, kyllähän sä täälläkin puhua-päpätät, mutta se on kai eri asia täällä kuin ns. livenä (: Rohkeutta sinulle kaimani :-) Juu rupesin tässä jupisemaan omiani... |
|
Jonks Vähän isompi simi

Viestien lukumäärä: 85 Join date: 28.04.2009
 | Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Pe Toukokuu 15, 2009 6:44 pm | |
| | roosa kirjoitti: | | Jonks kirjoitti: | | Ite kun oon aika epäsosiaalinen ja sulkeutunut : D Enkä mä uskaltais puhua kellekkään |
Mäkin olin ala-asteella ollessani aika sulkeutunut ja yksinäinen, mutta kun menin yläasteelle niin kaikki muuttui (: Mä kyllä uskon että sä jollekkin uskaltaisit puhua, kyllähän sä täälläkin puhua-päpätät, mutta se on kai eri asia täällä kuin ns. livenä (: Rohkeutta sinulle kaimani :-) Juu rupesin tässä jupisemaan omiani... |
Niin, no kyllä mä sitten kahen parhaan kaverin kanssa oon aina äänessä jne.. Mut uudet tyypit on vieraita mulle ja saatan mennä iiiihan lukkoon. Kaima? En älynny.. : D
Nojoo, tää ei kyl nyt liittyny mitenkää tuohon miittiin. >_> |
|