|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
roosa Iso simi

Viestien lukumäärä: 186 Join date: 26.03.2009 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla :)
 | Aihe: Vs: Harrastukset Su Huhti 05, 2009 5:20 pm | |
| Missä te jotka ratsastatte käytte tunneilla?? Jos siis käytte  Mä käyn Tiinan tallilla |
|
 | |
mmmmmau Jättisimi

Viestien lukumäärä: 221 Join date: 12.03.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Kauhajoki
 | Aihe: Vs: Harrastukset Su Huhti 05, 2009 5:27 pm | |
| mä en sillei käy mihnää tunneilla, mut käyn kainaston ponitallilla.  |
|
 | |
Jonks Vähän isompi simi

Viestien lukumäärä: 85 Join date: 28.04.2009
 | Aihe: Vs: Harrastukset Ke Toukokuu 06, 2009 6:13 pm | |
| Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta.. Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? |
|
 | |
Jjenyh Perussimi

Viestien lukumäärä: 127 Join date: 02.04.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Helsinki
 | Aihe: Vs: Harrastukset Pe Toukokuu 08, 2009 1:12 pm | |
| | Jonks kirjoitti: | Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta.. Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? |
hmm... Alota näytteleminen |
|
 | |
j3zza Admin

Viestien lukumäärä: 219 Join date: 12.03.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Merikarvia
 | Aihe: Vs: Harrastukset Pe Toukokuu 08, 2009 2:54 pm | |
| | Jjenyh kirjoitti: | | Jonks kirjoitti: | Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta.. Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? |
Tai elokuvakerho? :'3 |
|
 | |
Jjenyh Perussimi

Viestien lukumäärä: 127 Join date: 02.04.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Helsinki
 | Aihe: Vs: Harrastukset Su Toukokuu 10, 2009 12:16 pm | |
| | j3zza kirjoitti: | | Jjenyh kirjoitti: | | Jonks kirjoitti: | Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta.. Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? |
Nii ei siin tartte paljookaan tehä |
|
 | |
Jonks Vähän isompi simi

Viestien lukumäärä: 85 Join date: 28.04.2009
 | Aihe: Vs: Harrastukset Su Toukokuu 10, 2009 2:06 pm | |
| | Jjenyh kirjoitti: | | j3zza kirjoitti: | | Jjenyh kirjoitti: | | Jonks kirjoitti: | Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta.. Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? |
Nii ei siin tartte paljookaan tehä |
En oo kovin sosiaalinen.. näytteleminen vois olla kivaa, jollain muulla paikkakunnalla jonkun kaverin kanssa. Elokuvakerhoo ei oo täällä..mut valokuvaan yksin aina, ostin just järjestelmäkamerankin.Mut en mä tavallaan laske sitä harrastukses O_o' vaikka onhan se tavallaan. |
|
 | |
|