| | Mitä tulee kun painat "liitä"? | |
|
|
| Kirjoittaja | Viesti |
|---|
mmmmmau Jättisimi

Viestien lukumäärä: 221 Join date: 12.03.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Kauhajoki
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 8:40 pm | |
| I just gotta let you know I never wanna let you go |
|
 | |
Leijonaluppa Pikkusimi

Viestien lukumäärä: 47 Join date: 26.03.2009
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 9:37 pm | |
| |
|
 | |
j3zza Admin

Viestien lukumäärä: 219 Join date: 12.03.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Merikarvia
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? La Huhti 11, 2009 10:21 am | |
| Hei Leijonaluppa! Muistatko viime kesän kun vittuiltiin kirjaston tädille ja sinä yritit tehdä benjihypyn? Minä palvon sitä päivää ja sinua. Olen nyt hullumpi täällä mielisairaalassa. Käyn säännöllisesti myös kirkossa. Kannattaa kokeilla!Mitä mieltä olisit jos joutuisit mielisairaalaan julkisella paikalla?Minun mielestäni se olisi rentouttavaa!Oletko myös kokeillut vittuilla sukulaisillesi? Aloitin harrastamaan sitä viikko sitten ja se on minusta oikein 11.hauskaa puuhaa . Olen ehkä pervompi kuin kukaan muu.
Liian rakkain terveisin j3zza. Ps. mennään pikapanolle! |
|
 | |
Lance Iso simi

Viestien lukumäärä: 150 Join date: 25.03.2009 Ikä: 12 Paikkakunta: Oulu
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? La Huhti 11, 2009 10:40 am | |
| |
|
 | |
nooräww Pikkusimi

Viestien lukumäärä: 26 Join date: 25.03.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Kauhajoki
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Huhti 12, 2009 7:47 pm | |
| Hei (ystäväsi nimi)! Muistatko viime kesän kun 1._____ ja sinä 2._______? Minä 3._____ sitä päivää ja sinua. Olen nyt 4._____ täällä 5._____.Käyn säännöllisesti myös 6._____.Kannattaa kokeilla!Mitä mieltä olisit jos 7._____ 8._____?Minun mielestäni se olisi 9._______!Oletko myös kokeillut 10.______?Aloitin harrastamaan sitä viikko sitten ja se on minusta oikein 11._______ . Olen ehkä 12.______.
13._______ terveisin (oma nimi). Ps.14.______!
1.Mikä päivä nyt on? maanantai- vietettiin kesä rannalla tiistai- käytiin hautausmaalla keskiviikko- oltiin teidän mökillä torstai- oltiin bileissä perjantai- oltiin juhannuskokolla lauantai- vittuiltiin kirjaston tädille sunnuntai- leikittiin nukeilla
2.Minä kuukautena olet syntynyt? tammikuu-pieraisit kuuluvasti helmikuu-käytit mummosi vaatteita silloin maaliskuu-näit näkyjä huhtikuu-täräytit pääsi toukokuu-sait kuhmun päähäsi kesäkuu-rakastuit minuun heinäkuu-sait sydänkohtauksen elokuu-kaivoit nenääsi syyskuu- aloit strippaamaan kesken kaiken lokakuu-olit leikannut pääsi kaljuksi partakoneella marraskuu-yritit tehdä benjihypyn joulukuu-painoit yli 100 kiloa silloin
3.Minkä värinen paita sinulla on nyt päällä? violetti-jumaloin pinkki-vihasin punainen-rakastin sininen-surin ruskea-inhosin musta-palvoin muu-yritän olla muistelematta
4.Mikä on lempiruokasi? kana-iloisempi kala-onnellisempi lasange-pirteämpi spagetti-masentuneempi makaronilaatikko-vihaisempi lihapullat-sairaampi pizza-hullumpi hampurilainen-mielipuolisempi muu-sietämättömämpi
5.Millä kirjaimella nimesi alkaa? a-b-puskassa c-d-työmaalla e-f-poikaystäväni/tyttöystäväni luona g-h-kaupungissa i-j-mielisairaalassa k-l-merellä m-n-navetassa o-p-kotona g-r-kaverilla s-t-mökillä u-v-alttarilla x-y-z-å-ä-ö-vessassa
6.Millä kirjaimella sukunimesi alkaa? a-b-kirkossa c-d-ruokakaupassa e-f-puheterapeutilla g-h-lääkärillä i-j-koulussa k-l-uhrialttarilla m-n-ilotalossa o-p-vessassa g-r-strippaamassa s-t-hourulassa u-v-nössöilemässä x-y-z-å-ä-ö-kaapissa
7.Minkä väriset sukat sinulla nyt on? violetit-saisit sydänkohtauksen pinkit-naisit hullun pastorin punaiset-joutuisit mielisairaalaan siniset-pyörtyisit ruskeat-kuolisit mustat-sinulle naurettaisiin muu-sinut raiskattaisiin
8.mikä oli viimetodistuksesi keskiarvo? 4-5-keskellä tietä 6-7-koulussa 8-9-julkisella paikalla 10-yleisessä vessassa
9.Mitä juot mieluiten? maitoa-hauskaa vettä-naurettavaa mehua-kivaa muuta-rentouttavaa
10.Mitä musiikkia et voi sietää? iskelmää-itsemurhaa poppia-raiskata ihmisiä räppiä-vittuilla sukulaisillesi heavya-rääkyä keskellä tietä muuta-leikkiä kultakalaa
11.Meikkaatko kouluun? aina-mielenkiintoista joskus-kiihottavaa en koskaan-hauskaa puuhaa
12.Rakkain asia? perhe-viisas ystävät-liian ylimielinen raha-viksumpi kuin sinä muu-pervompi kuin kukaan muu
13.pidätkö koulusta? kyllä-pervoin joskus-mielipuolisin en-liian rakkain
14.Missä huoneessa nyt olet? olohuoneessa-hirtä itsesi keittiössä-raiskaa minut omassa huoneessasi-mennään pikapanolle työhuoneessa-kuherrellaan seuraavan täysikuun aikaan muu-painu vittuun siitä |
|
 | |
j3zza Admin

Viestien lukumäärä: 219 Join date: 12.03.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Merikarvia
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Huhti 12, 2009 8:58 pm | |
| mmmmmau sanoo: hejjjj. JENNAööE sanoo: mmmmmoi mmmmmau :'3 mmmmmau sanoo: oon hiukanko tyhmä. JENNAööE sanoo: ni ko et voinu vastat ko soitin sul :''D mmmmmau sanoo: oon ettiny koko eilisen päivän sitä modetattorien "salaista" sivua mut en tietenkää löytäny. JENNAööE sanoo: X'D mmmmmau sanoo: mulla on akku loppu! JENNAööE sanoo: lataa lataa mmmmmau sanoo: pian. nii mihnä se juttu on? JENNAööE sanoo: emma oli nukkuus äitin uimakassis mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: selaat sen foorumin alas ja sie on "siirry hallintapaneeliin" piti tänää pelat vie simssiiki mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: löysiks? mmmmmau sanoo: en. JENNAööE sanoo: O.o sit se näkyy vaa adminil :''D mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: tää näyttää et olsit kirjottanu jotai ton jälkee mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: vois alkaa teh hiusrecoloi mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: millatteist hiussist tekis? mmmmmau sanoo: hmm.. jstn meshistä. JENNAööE sanoo: mul on yhet hienot mist vois tehä ko tarviin zombiperheelleni :') mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: ne on semmoset oikee valtavat :''DD
//En muista kopioineeni tuota O.o// |
|
 | |
mmmmmau Jättisimi

Viestien lukumäärä: 221 Join date: 12.03.2009 Ikä: 16 Paikkakunta: Kauhajoki
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Huhti 12, 2009 9:02 pm | |
| 12.04.2009 14:51 <-iksuuh> selvä  silloin pakko päästä |
|
 | |
Leijonaluppa Pikkusimi

Viestien lukumäärä: 47 Join date: 26.03.2009
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Huhti 13, 2009 11:23 am | |
| |
|
 | |
Lance Iso simi

| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Huhti 13, 2009 11:26 am | |
| |
|
 | |
tinansims Pikkusimi

Viestien lukumäärä: 34 Join date: 05.04.2009 Ikä: 22 Paikkakunta: kausala
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Huhti 13, 2009 2:19 pm | |
| |
|
 | |
Lance Iso simi

| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Huhti 13, 2009 2:49 pm | |
| |
|
 | |
tinansims Pikkusimi

| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Huhti 13, 2009 6:44 pm | |
| Dreamer - laukkaratsun tarina |
|
 | |
Lance Iso simi

| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Huhti 14, 2009 8:35 am | |
| Nimi/Name : epämääräinen juoksija=) LUE UKK JA SANASTO! öö... ei liity Asiani : Yleispätevää jupinaa elämästä Viesti/Message : Juoksu on sitten I-H-A-N-A-A!!!Rakastan juoksemista, ja harrastankin jalkapalloa. Harrastaako Rado mitään? 13. huhtikuuta 2009 18:51:33 Vastaus : Korkokenkäjuoksua, aina kun olen myöhässä- eli n. 8 kertaa päivässä! |
|
 | |
roosa Iso simi

Viestien lukumäärä: 186 Join date: 26.03.2009 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla :)
 | Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Huhti 14, 2009 2:32 pm | |
| | Lance kirjoitti: | | Vastaus : Korkokenkäjuoksua, aina kun olen myöhässä- eli n. 8 kertaa päivässä! |
Hihhii, radoko myöhässä?? 
[/b] :O |
|
 | |
tinansims Pikkusimi

| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Huhti 14, 2009 3:24 pm | |
| |
|
 | |
| | Mitä tulee kun painat "liitä"? | |
|